دنیای من و حسام
دنیای من و حسام
دنیای زیبای با حسام بودن عالمی داره

اوخر ماه هفتم بودم

که آزمایشاتم نشون داد دیابت دارم

ومن به پزشک غدد معرفی شدم.

بدترین روزها و پرتنش ترین روزهای بارداری من از این زمان شروع شد

 و تا آخرین روزها ادامه داشت.

عوارض ناشی از دیابت بارداری برای جنین کابوس روز و شبم شده بود.

آزمایش های هر دو هفته یکبار خون که هر کدوم

سه یا چهار مرحله داشت مرتبا انجام میشد.

باید رژیم خیلی سختی میگرفتم.

غذاها به قدری بدمزه بود که کلافه شده بودم

دیابت در کنار فشار خون و سیاتیک و خار پاشنه پا

روزگار سختی توی این دو ماه آخر واسم ساخته بود

اما خدا رو شکر که تلاشم نتیجه داد و تو

سالم و سرحال بدون هیچ مشکلی به دنیا اومد.

و این بهترین جایزه مشقت های من بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 27 تير 1391برچسب:, توسط مامان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.